Yes, as in--

Ae weet forenicht i' the yow-trummle
I saw yon antrin thing,
A watergaw wi' its chitterin' licht
Ayont the on-ding;
An' I thocht o' the last wild look ye gied
Afore ye deed!

There was nae reek i' the laverock's hoose
That nicht--an nane i' mine;
But I hae thocht o' that foolish licht
Ever sin' syne;
An' I think that mebbe at last I ken
What your look meant then.

or--

When the warl's couped soon' as a peerie
That licht-lookin' craw o' a body, the moon,
Sits on the fower cross-win's
Peerin' a' roon'.

She's seen me--she's seen me--an' straucht
Loupit clean on the quick o' my hert.
The quhither o' cauld gowd's fairly
Gi'en me a stert.

An' the roarin' o' oceans noo'
Is peerieweerie to me:
Thunner's a tinklin' bell: an' Time
Whuds like a flee.

or--

All is lithogenesis--or lochia,
Carpolite fruit of the forbidden tree,
Stones blacker than any in the Caaba,
Cream-coloured, caen-stone, chatoyant pieces,
Celadon and corbeau, bistre and beige,
Glaucous, hoar, enfouldered, cyathiform,
Making mere faculae of the sun and moon
I study you glout and gloss, but have
No cadrans to adjust you with, and turn again
From optik to haptik and like a blind man run
My fingers over you, arris by aris, burr by burr,
Slickensides, truite, rugas, foveoles,
Binging my aesthesis in vain to bear,
                        . . .